مجموعه سید جوادی

انواع پایه‌ی مبلمان و کاربردهای آن

به اشتراک بزارید:

این مقاله توسط تیم تحقیق و توسعه مجموعه مبلمان سید جوادی بعد از تحقیقات فراوان در بازار و بر اساس تجربه جمع آوری شده و امیدوارم در جهت آگاهی شما عزیزان برای خرید مبلمان با قیمت و کیفیت مناسب مفید باشد.

تایم حدودی مطالعه این مقاله 3 دقیقه

انواع پایه‌ی مبلمان و کابرد های آن

حتما شما هم میدونید که پایه‌های هر مبل، مهم‌ترین بخش اون مبل هستند، چرا؟ چون پایه‌های مبل نگهدارنده اون مبل هستند و باید از قدرت کافی برخوردار باشند تا بتواند وزن مبل و فردی که روی مبل قرار می‌گیرد رو تحمل کند.
به صورت کلی 3 نوع پایه‌ی بر مبلمان در بازار وجود دارد:

1- پایه‌های چوبی

پایه‌های چوبی مبلمان، پرطرفدارترین نوع پایه برای مبلمان در بازار هست اما دلیل چی میتونه باشه؟
پایه‌های چوبی مبلمان، به خاطر دوام مناسب، زیبایی و رنگ‌بندی متنوعی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته و از بیشترین درصد استفاده برخوردار هستند و از همه مهم‌تر این که دقیقا متناسب با نوع مبلمان شما ساخته می‌شود.

2- پایه‌های فلزی

پایه‌های فلزی مبلمان که معمولا از ورق‌های آهن یا آلومینیوم تولید می‌شوند، دوام و استحکام خیلی خوبی دارند و برای افرادی که به دنبال طرحی بسیار خاص و زیبا برای مبلمان راحتی هستند، پایه فلزی انتخاب بسیار مناسبی هست.

3- پایه‌های پلاستیکی

سومین نوع پایه‌های مبلمان، پایه‌های پلاستیکی مبلمان هستند که در تنوع بالا تولید می‌شوند، عموما جنس این نوع پایه‌ها pp ،hp هست. از دیگر ویژگی‌های پایه‌های پلاستیکی رنگ‌بندی بسیار متنوع و نصب آسان آن می‌باشد.

اگر قصد خرید مبلمان راحتی، نیمه استیل، استیل دارید حتما به پایه‌های مبل، توجه کنید. جنس پایه نقش مهمی در زیبایی و دوام مبل ایفا می‌کند.
برای مشاوره خرید پس از مشاهده مدل‌های موجود در سایت می‌توانید با همکاران فروش مجموعه سیدجوادی در ارتباط باشد.

+989058501001

اگر قصد تعمیر مبلمان قدیمی خود را دارید، پایه‌های مدرن و امروزی، انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود. ما در مجموعه مبلمان سیدجوادی در واحد تعمیرات، توسط بهترین استادکارهای ایران، مبلمان شما را تعمیر خواهیم کرد.
برای مشاهده نمونه‌های تعمیرات حتما پیج اینستاگرامی تعمیرات مبلمان سیدجوادی را دنبال کنید. و برای مشاوره و بازدید حضوری همکاران ما با شماره  +989056026002 تماس حاصل بفرمایید.

به اشتراک بزارید:

امتیاز شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *