مجموعه سید جوادی
چیدمان مبل- تصویر یک مبل سفید

بهترین چیدمان مبل برای فضاهای کوچک

به اشتراک بزارید:

این مقاله توسط تیم تحقیق و توسعه مجموعه مبلمان سید جوادی بعد از تحقیقات فراوان در بازار و بر اساس تجربه جمع آوری شده و امیدوارم در جهت آگاهی شما عزیزان برای خرید مبلمان با قیمت و کیفیت مناسب مفید باشد.

تایم حدودی مطالعه این مقاله 3 دقیقه

اگر محل زندگی شما آپارتمان است و یا فضای کمتری برای نشیمن دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
یکی از مشکلات افرادی که محیط نسبتا کوچک‌تری برای نشیمن دارند، نوع چیدمان مبل هاست تا بهترین استفاده را از فضا داشته باشند.

1-تعداد مبلمان متناسب با فضای شما باشد

اگر در فیلم و سریال‌های خارجی دقت کرده باشید، معمولا در محیط‌های آپارتمانی و کوچک، از یک کاناپ یا نیم ست مبلمان استفاده کرده‌اند که خوب البته این چیدمان باید رو به روی مرکز کانونی باشد. نقطه‌ی کانونی می‌تواند، تلویزیون، شومینه و یا حتی کتابخانه باشد که ست مبلمان رو به روی آن قرار می‌گیرد.
برای مشاوره و خرید کاناپ و نیم ست مناسب با مجموعه سیدجوادی در تماس باشید.

 

2-استفاده از مبل‌های ال (L)

راه حل بعدی استفاده از مبل‌های ال می‌باشد. مبل‌های ال علاوه بر این که فضای خیلی کمی را اشغال می‌کنند، طرح‌های مدرن‌تری دارند(که ما در مجموعه مبلمان سیدجوادی، تنوع بسیار زیادی از مبل‌های ال موجود می‌باشد) و نکته‌ی خیلی مهم این که می‌توانند به عنوان پارتیشن هم عمل کنند و این امکان را به شما می‌دهند که فضای نشیمن را از فضای پذیرایی جدا کنید.

مبل ال

 

پس این نظریه که مبل‌های ال باید فقط باید برای محیط‌هایی که طراحی سالنی دارند و یا برای کنج دیوار استفاده شود، کاملا غلط است.

 

3- انتخاب رنگ‌بندی مناسب

رنگ‌بندی همیشه یکی از اصلی‌ترین بخش‌های طراحی و دیزاین می‌باشد. برای محیط‌های کوچک حتما از پارچه مبلی‌هایی استفاده کنید که رنگ‌های خنثی(مثل خاکستری) و رنگ‌های روشن (مثل سفید) داشته باشند.
برای خرید پارچه رومبلی با ضمانت 5 ساله، می‌توانید با مجموعه سید جوادی در تماس باشید. مجموعه سیدجوادی تولیدکننده پارچه یزد امین و واردکننده انواع پارچه‎‌‌های خارجی می‌باشد.

 

به اشتراک بزارید:

امتیاز شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *