مجموعه سید جوادی

مهمترین سوال خریداران در مورد جنس نشیمن مبلمان | ابر سرد یا اسفنج ؟

به اشتراک بزارید:

سلام به همه همراهان عزیز مجموعه سیدجوادی، به صورت کلی ما دو نوع نشیمن برای مبل داریم:

1- فوم‌های سرد

2- اسفنج‌ها

یک باور غلط بین خریداران مبلمان هست و اون هم این که، اگر در نشیمن یک مبل از فوم سرد استفاده شده باشه، اون مبل قطعا بهترین انتخاب هست. اما نکته مهم اینجاست که فوم سرد هم مثل تمام متریال‌های دیگه تولید کننده خاص خودش رو داره، و کیفیت فوم‌های سرد تولید شده هر کارخانه با هم تفاوت داره.
باور غلط بعدی این هست که اسفنج‌ها، محصولات تماما بی‌کیفیتی هستند، در صورتی که این باور کاملا اشتباه هست. اسفنج‌ها یا فوم‌های گرم دارای انواع مختلف تراکم و وزن هستند، که بهترین مدل اون‌ها ابر 35 کیلو هست. ابر HR ( ابر اچ آر ) و یا ابر EUROLUXE از بهترین مدل‌های ابرهای 35 کیلو هستند.

هر دو نمونه ابر سرد و ابر گرم( اسفنج‌ها ) به شرط دارا بودن کیفیت بالای تولید انتخاب‌های مناسبی برای تولید یک مبل با کیفیت بالا هست اما نکته پایانی این هست که، ابر مبل زیر پارچه مبلی قرار داره و به راحتی قابل تشخیص نیست. پس بهترین راه حل بعد از اطلاعاتی که در این مقاله به دست آوردید، این هست که برای خرید مبلمان فروشگاهی رو انتخاب کنید که در این زمینه تخصص لازم و سابقه کاری بالایی داشته باشه، تا با خیال راحت از کیفیت محصول و قیمت مناسب مبلمان خرید خودتون رو انجام بدید. به قول معروف از کسی خرید کن که از قبل الکش رو آویخته و یا اصطلاحا امتحانش رو پس داده.

امیدوارم اطلاعات این مقاله که توسط تیم مجموعه سیدجوادی جمع آوری شده بود برای شما کاربردی بوده باشه.
برای یک خرید با قیمت مناسب و ارزش خرید بالا، بهترین، راحت‌ترین و نزدیک‌ترین انتخاب برای شما قطعا مجموعه سیدجوادی هست.
اگر قصد خرید دارید، همین الان محصولات داخل سایت رو مشاهده کنید و برای مشاوره قبل از خرید و انتخاب پارچه با شماره 09156009001 تماس بگیرید.
میتونید برای اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام مجموعه سید جوادی رو با کلیک بر روی گزینه پایین دنبال کنید

 

مجموعه مبلمان سیدجوادی | مشهد – خیابان کلاهدوز – کلاهدوز 17/2

به اشتراک بزارید:

امتیاز شما:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *